POČETNA

Naša himna

6. prosinca 2009.

Zimska akcija na Piclju

Prohladno je i maglovito jutro na blagdan svetoga Nikole – zaštitnika pomoraca i dobre  djece… klimatološki smo ušli u ranu zimu. U Marijovom autu termometar pokazuje -1. PROČITAJ

24. svibnja 2009.

Izlet u Slavoniju i Baranju

Sastali smo se u ranu, rosnu, od svitanja još rumenu zoru. Idemo na izlet u dragu nam, ravnu, lijepu Slavoniju i Baranju.

Prekinuti san bio bi donekle nadoknađen da vesela i prpošna Ivanka K. nije pokušavala oživiti uspavani ugođaj u kojemu se klatare glave otvorenih usta iz kojih šišti… hrkolji... PROČITAJ

08. ožujak 2009.

Savršen dan

Jutro je svježe, prohladno ali vedro i obećava bistre, daleke, očaravajuće vidike…

Međunarodni je Dan žena, a naš predsjednik to ne zaboravlja, već uz poljubac daruje cvijet svakoj dami u autobusu…PROČITAJ

06. siječanj 2009.

Slalom

Ako niste svjesni da imate bubrege, oči, ruke, stopala, zube, želudac… to je dobro! Mene lijevi kuk od nedavno bolno podsjeća da je tu i da moram polako, oprezno i strpljivo…PROČITAJ

22. studeni 2008.

Noćno pješačenje

Sastajemo se po mrkloj kmici u sedam navečer na autobusnoj stanici. Noć je hladna i sve više i više stišće mraz.

Autobusom odlazimo u Krapinske Toplice odakle ćemo po Magdaleninom putu preko Klupca do našega Piclja.

U Krapinskima se zadržavamo kod gospođe Kolesarić…PROČITAJ

5. listopada 2008.

Ma, nije to onaj doživljaj!

Mrzlo je i sunčano jutro… na sjevernim hladovitim mjestima bijeli se mraz. Iako nisam vozačica znam da nije na velikoj uzbrdici dobro zaustaviti se, a ja bih tako rado pobrala suhe, krupne, zrele orahe. Mirim se grijehom počinjenim...

PROČITAJ

24. kolovoza, 2008.

Ipak je bio raj

Rano, mračno, kišovito, prohladno jutro… no ima nas! Mrgodna sam i mnogo je razloga za to… Čini mi se kao da idemo u pakleni raj… No, to je samo strah i slutnja. PROČITAJ

Petak, 15. kolovoz 2008.

Pa, Velika Gospa je, ne!

Tradicija je našega društva da na jedan od najomiljenijih dana pučke svetkovine - Marijinog uznesenja u nebo - pohodimo crkvu Majke Božije Klupečke.

Jutro je toplo a zrak zasićen vlagom… bit će to nadasve znojan, ljepljiv dan. Dan za pročišćenje tijela i PROČITAJ

Nedjelja, 4. studeni 2007.

U kasnu jesen

Podijelili smo se u dvije grupe. Prva se s devet izdržljivijih hodača sastaje u rano studeno jutro na Ksaverovu trgu i odlazi put Brezovice… iznad i nedaleko grada Krapine, pa će po našim zagorskim planinarskim putevima do Hršak Brega… PROČITAJ

Nedjelja, 14. listopada 2007.

Smijeh

Prerano je i mračno hladno jutro. Pospano se klatarim do autobusa. Bezvoljna sam i osjećam da se kao mazohista udaram tamo gdje me najviše boli…

Sjećam se da sam ušla u dupkom pun autobus, napipala mjesto…

PROČITAJ

Ponedjeljak, 8. listopada 2007.

Čežnja

Danu nezavisnosti naše Republike posvetili smo pohod na Kladeščicu.

Na Ksaverovu trgu u maglovito, prohladno jutro spokojne   tišine, ori se zvonki lavež… To Rufus veselo pozdravlja okupljene planinare.

Gusta magla usporava vožnju do Marije Bistrice...PROČITAJ

Nedjelja, 22. travnja 2007.

Prekršaj zlatnog pravila

Nevoljko ovo pišem jer mi je desna noga u longeti a uskoro će u gips na šest tjedana. Što se dogodilo!? Prekršila sam zlatno (osnovno) planinarsko praviloPROČITAJ

Nedjelja, 01. travnja 2007.

Neobičan dan

Pročitana zgodna, primjerena tom danu, laž našeg vodiča Marija P. za pohod na Medvednicu… razveselila me!

Rijetko se poklapaju dan prevarantske šale i Cvjetne nedjelje…PROČITAJ

Nedjelja, 18. ožujka 2007.

Prva ovogodišnja akcija

Većina nas se sastaje  na gruntu oko 9 sati. Jutro je tmurno i vjetrovito… baš dobro za radnu akciju. S nama je i naš tigar od papira… Rufus.PROČITAJ

Nedjelja, 11. ožujka 2007.

7 vrhova oko Taborgrada

Tmurno je i hladno… osjećaju jače hladnoće doprinosi, kako ga je M. Krleža nazvao u baladi o pravici među cvijećem; veter severec, kozoderec.PROČITAJ

Nedjelja, 4. ožujka 2007.

Jednim pohodom dva vrha

Jutro je na Ksaverovu trgu ugodno prohladno, a nas devetnaestero spremnih za osvajanje vrhova Boča i Donačke gore, gori u želji… hrli prema očekivanim ljepotama već znanim nam putovima. PROČITAJ

Petak, 2. ožujka 2007.

Četvrtaši na godišnjoj skupštini

Klimatološki smo već drugi dan u proljeću a to je godište kada se sabiru podaci o prošlogodišnjem radu našeg društva, biraju članovi za raznorazna tijela, izvješćuje, raspravlja, predlaže, zaključuje, diskutira… PROČITAJ

Nedjelja, 28. siječnja 2007.

Povratak siječanjskog proljeća

Jutro je na Ksaverovu trgu malo ispod 0ºC… sunčano je te se u odnosu na proteklih nekoliko zimskih dana… veselila sam im se kao dijete…samo da nisam izvukla saonice…na žalost, očekuje  povratak siječanjskog proljeća.PROČITAJ

Nedjelja, 21. siječnja 2007.

Svjebina tužaljka

Jutro je na Ksaverovu trgu, u 8.30, za ovo godišnje doba mlako  i mljeckavo… Bojim se da je globalno zatopljenje, ne počelo, nego je u punom galopu k… ne usudim se reći!PROČITAJ

Subota, 6. siječnja 2007.

Tradicionalni pohod

Na Ksaverovu trgu već treću godinu za redom očekivano šarenilo vjetrovki i veseli žamor mnoštva planinara iz različitih krajeva naše središnjeg dijela domovine.

U kutu Trga, na stolu prekrivenom bijelim stolnjakom; kruh, sol i rakija… PROČITAJ

Nedjelja, 15. prosinca 2006.

Fešta obojena veseljem planinara

Tradicionalno se sastajemo prije prosinačkih blagdana u zadnji petak… prije onih koji okupljaju užu obitelj u dugim, hladnim, blaženim i blagoslovljenim zimskim noćima.PROČITAJ

Nedjelja, 03. prosinca 2006.

Velika matura

Sinoć sam nazvala našeg vodiča Iveka H. ne bi li se s njim posavjetovala o svojoj lokomotornoj bolesti i težini puta. Odlučila sam da ću koljeno prije puta dobro ohladiti, staviti steznik i…PROČITAJ

Nedjelja, 19. studeni 2006.

Od Piclja do Piclja

U rano poslijepodne, od 13,30 do 14 sati sastajemo se na Piclju… našem lijepo uređenom gruntu, gdje će se jednom gizdavo uzdizati planinarski dom našeg društva »Zagorske steze« s lijepo uređenim okolišem... pogledom uperenim prema brdima … daleko.PROČITAJ

Nedjelja, 05. studeni 2006.

Kako se šišmiši seksaju

Osmero nas je na Ksaverovu trgu u prohladno jutro… oko ništice je.

Do sela Jablanovec, »vozim« s Božom jer mu pažnju poremećuju vesele i duhovite dosjetke Ivanke i Željke… oni se smiju a mene je strah… mislim… »Vrag nigdar ne spi!«PROČITAJ

Nedjelja, 14. listopada 2006.

Upala mišića

Bio je hladan i maglovit 13. petak ujutro. Preko pruge sam skratila put prema školi a poznati muški glas mi je oteo  misli zazvavši me: «SvjeBaa»! Ugledavši našeg predsjednika  Božu, i Jožu Šerega magla je nestala a misli je sunce odagnalo… razgalila me njihova poletnost... teške su željezničke pragove tovarili... PROČITAJ

Nedjelja, 1. listopada 2006.

Kroz Taborgrad i Vinagoru do Kunagore

U toplo nedjeljno jutro sastalo se na Ksaverovu trgu nas jedanaestero radi pohoda po lijepom desiničkom i pregradskom kraju. Od početka rujna se nastavlja bablje ljeto… čeznutljivo me podsjeća na bosonogo djetinjstvo protrčano u Laduču i Šenkovcu na Sutli. Naš predsjednik veli da bi ova nedjelja mogla biti po blagoj temperaturi poslijednja u ovoj godini… da bar nije u pravu... PROČITAJ

PD

ZAGORSKE STEZE

ZABOK

site copyright © 2004.-2010. Mario Presecki / PD "Zagorske steze"